Sunday, January 27, 2008

bEngANg SioT. . .

ari ni aku bengang sgt2.sbb pa??? meh cni aku nk cita.mlm td aku g amik paper yg aku fotostat ari 2. . .smpai ja kat sana aku trjmpa ngn dak class aku.kitorang borak2 la jab smbil tggu order mee goreng mamak yg aku order jab td.

sembang pnya la sembang trkuar la cita pasal "ops silau+paus" 2.senang2 sgt kalau korang nk tau sbb apa kitorang pggil "ops silau+paus" ni sbb mamat 2 kepala dia botak.so "silau" adalah nama yg sesuai yg ops kitorang 2.

kepada yg kepala sedemikian di arap jgn terasa kerana ia bkn ditujukn kepada anda melainkan mamat 2 ja.nk diringkas kan cita, aku ni terkena gak la tempias ngn mamat botak 2.sbnrnya dia nk caro gadow ngn memba2 gurl aku ni.tp da ka patot aku pn terkena tempais yg dia ckp gurl2 2 salu kuar ngn "jantan cabaret".dia mksudkan aku la jantan cabaret 2.

shial tol mat botak ni.xpadan ngn xckup rambut ikot sedap mulut cilanat dia ja ckp aku cm2.nk ja aku lancarkan "ops silau+paus da movie" aku 2.mmg dasar memba xkenang budi btol mamat botak ni.mangkuk toilet awam ni bkn la baik sgt pn.arapkan tgk muka ja cm ustaz tp sebenar nya cm dajal ja suka pecahkan memba2 sendiri.konon nya dorang ni kawin secara la konon.

nk tau x yg bini dia "si paus" 2 mengandung kan anak sulung dia.ntah anak sah ka x pn xtau.kalau nk diikutkan la pompuan pregnant mana la dtg period tp si paus ni ckp dia xleh solat sbb period.hahahahahaha. mmg dasar paus bunting anak jaws btol la. sengal!!!

tp xpa, ari ni ari ni dia.bkn aku sorg ja yg kena. ramai lg memba2 aku ni yg xsuka cr gadow pn kena gak ngn dorang "laki bini gedik tahap cipan" 2. so nantikan "ops silau+paus da movie" yg bakal menggegarkan di friendster2 yg berhampiran.

No comments: