Wednesday, December 9, 2009

show me the meaning of being lonely. . .





kekadang siapa menduga yg kita akan hidup sendiri dan keseorangan. . Namun itulah hakikat nya kalau kita merasakan tiada insan yg tersayang di sisi kita. . . Kekadang rasa sunyi, kekadang rasa best juga sebab kita bebas melakukan apa sahaja yg kita mahukan. Namun kita tak boleh menipu diri kita yg kita perlukan seseorang untuk berada di sisi kita. . . Lumrah hidup ada yg beteman, ada yg keseorangan yg sedang menanti sinar keceriaan hidup berteman. Tapi aku pasrah sahaja bila tidak berteman. Akan ku tunggu saat jelmanya ceria dalam hidup aku lagi. . .


4 comments:

Adit Iezwan said...

meh adam abg temankan hehehhe

adam_soul said...

hehehehehe. . .
haikz!!!
kan xpasal2 syg abg marah plak. . .

agzamry said...

hurm..bukan nye x dak org nak teman..tapi sendiri tak nak ada teman...as u wish it is better that way...so let it be~

but i bet it wont drag that long...good luck dear..

sorry bout my words..u yang start dulu pun..i just exaggerate..pastu u nak sentap plak ngan i?hurm...okeh my bad~
kep kep sgt nak majuk~

adam_soul said...

bukan cmtu la. . . cuma diri i yg belom sedia. . . so xkn i nak paksa kot. . . lagipun i da serik dgn ape yg da berlaku. . . i xnak benda ni ulang balik. . . ape yg i start dulu??? i never n ever being like u think so. . . xpela. . . benda da berlaku .. so i tima je la. . .