Friday, June 11, 2010

Past.Present.Future DAYS!!!


Past!!!
mmm. . . banyak benda yang terjadi pada masa lalu. . . hanya aku seorang je yang tahu. . . orang lain tahu ke??? buat2 tahu je la kot. . . cakap je tahu, tapi langsong tak mengerti apa yang aku lalui. . . tapi aku xmengalah pun. . . aku ambil hikmah apa yang terjadi untuk aku gunakan pada hari ini. . . aku redha jer apa yang terjadi. . . malas nak fikir dan taknak tahu pun apa yang berlaku. . . yang lepas biarlah lepas. . . bak lagu P.Ramlee, "buang yang keruh ambil yang jernih". so, kita mulakan hidup baru. . . nak salahkan takdir??? boleh ke??? kalau macam tu nak jer aku putar balik masa ke belakang. . . ambil suma jer yang jernih. . . entah lah labu. . .

Present!!!
yeaaaayyy!!! aku hepy sangat2 sekarang. . . ape yang aku impikan ada yang dah jadi kenyataan, ada lagi yang belom. . . so aku akan usahakan untuk capai suma tu. nak seribu daya, taknak seribu dalih. . . memang la tak terdaya, tapi kalau sikit mesti lama jadi bukit, mesti aku dapat juga kan??? yang penting aku berusaha. . . okai la kan kalau happy2 jer. . . malas da nak fikir yang buruk. so think positive!!! study aku so far so god. . . makin busy la da nak habis pengajian kan. . . ada lagi 3sem nak habis. . . harap2 dapat grad dengan cemerlang!!! so ceriakan hidup kita. . . korang pun kena ceria2 juga tao!!! and yang paling penting aku temui cinta baru aku. . . entah la kenapa aku sayang sangat kat dia ni. . . dia selalu buat aku tersenyum dan ketawa. . . bagus la kan. . . harap2 kali ni akan berkekalan. . . btw Huniepie love Hubiepie so muchy muchy!!! ^.*

Future!!!
nak tentukan masa depan??? mmmm. . . boleh jer, tapi jangan la pasang angan2 terlalu tinggi. . . bak kata orang, ukur baju di badan sendiri. . . kalau nak tempah baju tu lain cerita la kan!!! orang lain yang tolong ukurkan. hahahaha. . . pasal study plak, entah la. . . lepas ni nak sambung master ke ataupun nak kerja dulu. . . ikotkan nak kerja, tapi abah aku suruh sambung sampai master. . . so yang ni aku xbley nak tentukan lagi. . . tengok masa dan keadaan la kan. . . apa apa pun aku harap hari2 yang akan datang aku akan selalu bahagia dengan si dia dan juga keluarga aku. . . Amin. . .

No comments: